Happening z okazji 4 rocznicy obchodów: Dnia Jedności z Osobami z Rzadkimi Chorobami Genetycznymi.

Zadanie agencji: przygotowanie niezwykłego happeningu nawiązującego do Dnia Jedności z Osobami z Rzadkimi Chorobami Genetycznymi i zwrócenie uwagi na ten dzień ludzi i mediów.

Działanie: przygotowanie akcji w Centrum warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki polegającej na wspólnym budowaniu kodu genetycznego DNA. Przez cały dzień każdy mógł wnieść cegiełkę w postaci ,małego balonika jaki odzwierciedlał nukleotyd.

Zwieńczeniem akcji byo wysłanie zbudowanego kodu DNA do nieba jako symbolu jedności chorymi na najrzadsze choroby genetyczny.

Efekty: wzrost świadomości wśród grupy docelowej.

Finał akcji można było zobaczyć

w głównym wydaniu Panoramy w TVP2.

Przy współpracy z Fleishman Hillard.