Kampania edukacyjna: „Kleszczowe zapalenie mózgu – Zapobiegaj! Zapytaj lekarza!”.

Zadanie agencji: przygotowanie strategii komunikacji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej. Skupienie uwagi na chorobach przenoszonych przez kleszcze.

Działanie: przekaz zaadresowaliśmy do grup największego ryzyka czyli „aktywnych” i „rodzin”. Z myślą o nich przygotowaliśmy m.in.: poradnik Q&A, 10 edukacyjnych eventów plenerowych, program Polimaty 55 i Polimaty Ekstra oraz reklamę: tv, outdoor i prasową.Do akcji zaprosiliśmy również grono eksperckie oraz studentów IFMSA.

Efekty:

  • 60 000 osób odwiedziło nasz „kleszczowy” balon
  • 600 000 wyświetleń programu „Polimaty 55
  • Okładka Magazynu Focus
  • Relacja w Teleekspresie TVP1
  • Artykuły w magazynie „Mamo To ja”, „Przedszkolak”

i „Newsweek”.